W dniu dzisiejszym Allegro przedstawiło nową szatę graficzną, najpopularniejszego w Polsce portalu aukcyjnego. Zmianie uległo wiele elementów. Na stronie głównej pojawiły się duże zdjęcia na białym tle. Wyszukiwarka produktów znajduje się teraz w centralnym miejscu serwisu, na górze strony i pozostaje tam, nawet podczas jej przewijania. Co więcej użytkownicy Google Chrome, otrzymali możliwość korzystania z głosowego wyszukiwania produktów.
Zmianie uległ także pasek kategorii, który znajduje się teraz na górze. Został on podzielony na 9 działów głównych + 10 dział "Strefa okazji", dzięki któremu prostsze będzie dotarcie do produktów w atrakcyjnych cenach, co ucieszy na pewno wszystkich łowców promocji i okazji. Do wszystkich działów można szybko przejść, także po przewinięciu strony w dół, oraz z każdego miejsca serwisu, gdyż skróty do nich zostały umieszczone przy wyszukiwarce. Usprawnione zostało także dokonywanie zakupów przy użyciu koszyka.
Dzięki wprowadzonym zmianom, otrzymujemy również dodatkowe mozliwości związane z przeglądaniem list przedmiotów. Do wyboru mamy 3 rodzaje widoku listy ofert (poprzednio 2), które różnią się od siebie wielkością wyświetlanych przy ofertach fotografii. Możemy przeglądać je w trybie prostym, szczegółowym oraz galeryjnym. Wyczekiwaną przez wiele osób i na pewno usprawniającą wyszukiwanie nową funkcjonalnością, jest możliwość wyboru ilości ofert, wyświetlanych na jednej stronie. Do wyboru mamy 3 możliwości - 60, 80 lub nawet 120 pozycji.
Jeszcze przez jakiś czas, można się przełączać pomiędzy starym a nowym widokiem serwisu. Lepiej zacząć się przyzwyczajać już teraz, bo już niebawem nie będzie odwrotu. ;)
Jak się Wam podoba nowy "dizajn" Allegro? ;)